INFORMÁCIÓK

Ügyfélszolgálat
Megrendeléssel, illetve áru kiszállításával kapcsolatosan esetlegesen felmerülő kérdésekkel az alábbi elérhetőségek valamelyikén lehet érdeklődni:

Telefonszám: +36 70 212 2111
(munkanapokon 8.00 és 15.30 óra között elérhető)

E-mail: info@powerlife.hu

 
Telephely nyitva tartás
A megrendelt árut személyes átvétel keretén belül is lehetőség van átvenni a telephelyünkön, nyitva tartási időn belül.

Telephely címe: 1184 Budapest, Fáy utca 2.
Nyitva tartás: 
H-P 8:00-15:30
Árukiadás:
H-P 8:00-15:30
Vásárlás menete

1. Regisztráljon, vagy jelentkezzen be:
A rendelés leadásához regisztráció szükséges. Amennyiben új vásárlónk, regisztráljon az oldal tetején lévő „Regisztráció" gombra kattintva, ha már meglévő partnerünk akkor jelentkezzen be az emailben kapott felhasználónévvel és jelszóval.

A regisztrációt legkésőbb a rendelés leadásakor el kell végezni.
Ha magánszemélyként regisztrál, válassza az Új vásárló vagyok - regisztrálok gombot, ha pedig viszonteladóként szeretne regisztrálni, válassza a Regisztráció viszonteladóként gombot!

2. Rendelje meg a kívánt termékeket:
Számos lehetősége van, hogy rendelését gyorsan és kényelmesen leadhassa. A termékkategóriák között böngészve tovább szűrhet márkák szerint, vagy kiválaszthatja újdonságainkat és akciós termékeinket. Ha konkrét terméket szeretne megtalálni, használja a részletes keresőt.

Az Adataim gombra kattintva megtekintheti korábbi rendeléseit, és újra kosárba rakhatja tartalmukat (a 60 napnál régebbi rendelések archiválásra kerülnek).

A kiválasztott termék kosárba helyezése után folytathatja a vásárlást, vagy a vásárlás befelyezéséhez a kasszához ugorhat. Ha még nem regisztrált, itt kell elvégeznie a regisztrációt.


3. Rendelés véglegesítése:
Ha már regisztrált vásárlónk, jelentkezzen be (a kosár tartalma bejelentkezés után is megmarad).

A Kasszánál még lehetősége van módosítani a megrendelni kívánt termékek mennyiségét, valamint itt választhatja ki a fizetési és szállítási módot. Házhozszállítás esetén több idősáv közül választhatja ki az ön számára leginkább kedvező időpontot.

Megrendelése sikeres feldolgozásáról visszaigazoló e-mailt küldünk. Amíg rendelése feldolgozás alatt áll, lehetősége van módosítani azt. Ezt az Adataim oldalon a korábbi rendeléseim gombra kattintva teheti meg.

4. Rendelés átvétele:
A kiszállítás meghatározott rendben történik Budapesten és Pest megyében. Utánvét esetén készpénzzel és kártyával is fizethet.
Javasoljuk, hogy az átvétel során ellenőrizze a csomagot, hogy mindent sikeresen megkapott-e.
További információk a szállításról
Megrendelését telephelyünkön, személyesen is átveheti, ez esetben a számla végösszegéből 3% kedvezményt biztosítunk.

 

VÁSÁROLOK

Fizetési módok
  • Utánvétel:
    A kiszállított áru értékét a szállítónak, számla ellenében fogja tudni kiegyenlíteni.
  • Átutalás:
    Szerződés kötés ellenében, lehetősége van a megrendelt áru értékét átutalással kiegyenlíteni, a szerződésben megadatott átutalási határidőn belül.
  • Fizetés kártyával
    Amennyiben Ön kártyával szeretne fizetni, akkor lehetőség van a gépkocsivezetőnél kártyával fizetni, de ilyenkor mindig előre kell jelezni ilyen irányú fizetési szándékát.
    Amennyiben a termékért személyesen bejön a telephelyünkre, akkor itt is fizethet kártyával.
  • Online bankkártya:
Lehetőséged van a vásárlás során online is bankkártyával fizetni. A biztonságos internetes fizetést a K&H Bank biztosítja. Bővebben...

Ünnepi Nyitvatartás

2024.12.23.

8:00 - 12:00

2024.12.24.

ZÁRVA

2024.12.25.

ZÁRVA

2024.12.26.

ZÁRVA

2024.12.27.

ZÁRVA

2024.12.28.

ZÁRVA

2024.12.30.

8:00 - 15:30

2024.12.31.

ZÁRVA

Nyitás: 2025.01.06.

Simplepay logó