ÁSZF
Általános szerződési feltételek
Bevezetés:
A regisztráció előtt kérünk, figyelmesen olvasd el Általános Szerződési Feltételeinket (a továbbiakban: ÁSZF)! Ez minden regisztrált felhasználónkra kötelező érvényű. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal.
A Power Life Team Kft. fenntartja magának a jogot a jelen ÁSZF részbeni vagy teljes módosítására a már megszerzett fogyasztói jogok sérelme nélkül. Fontos tudomásul venni, hogy a létrejött egyedi jogügylet részévé a jogügylet létrejötte napján hatályos ÁSZF válik.
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésed megtételével azt is jelzed, hogy teljes körűen megértetted és elfogadod a Power Life Team Kft. mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeit, továbbá adatkezelési elveit. Elfogadás hiányában jogügylet nem kezdeményezhető, joghatás nem keletkezik.
A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatos információkat megtalálod az Információk oldalunkon, illetve felmerülő kérdéseidre szívesen válaszolunk a megadott elérhetőségeinken!
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a
powerlife.hu weboldalról és letölthető az
alábbi linkről.
Üzemeltetői adatok:
Cégszerű megnevezés: Power Life Team Kft.
A társaság székhelye: 1164 Budapest, Felsőmalom u. 16.
A társaság telephelye: 1184 Budapest, Fáy utca 2.
Kapcsolattartó neve: Vrastyák Csaba, ügyvezető igazgató
Cégjegyzéket vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Cégjegyzékszám: 01-09-180032
Adószám: 24744687-2-42
Adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-127652/2017.
Webtárhely: Systech Global Kft., 1068 Budapest, Király utca 80.,
support@systech.hu
Telefonos elérhetőség: 06-70-212-2111
e-mail elérhetőség:
info@powerlife.hu
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruházban megjelenített termékek megvásárolhatók interneten keresztül házhozszállítással és személyes átvétellel.
Személyes átvétel esetén a
1184 Budapest, Fáy utca 2. szám alatti telephely címünkön történik a vásárlás.
Egyes fogalmak:
Megveszem: a webáruházban kínált termék esetében azt jelenti, hogy az raktáron van és telephelyünkön megvásárolható vagy kiszállítható státuszban van. Amennyiben az általad kiválasztott terméknél ez a felirat szerepel úgy szeretettel várunk üzletünkben vagy az árut interneten is megrendelheted személyes átvétellel, illetőleg futárszolgálat által történő kézbesítést is kérhetsz.
Raktáron: A webáruházban kínált termék elérhető készletben van. Előfordulhat azonban, hogy a raktáron felirat csupán egyetlen egy darab terméket takar vagy rendszerhiba miatt látod azt, hogy az egyébként elfogyott termék még raktáron van. Ezért hangsúlyozandó, hogy még a raktáron levő státuszú termékek esetében sem tudjuk garantálni, hogy az adott termék ténylegesen az üzletben van, illetve szállítható. Az ilyen termék rendeléséből fakadó károdért sajnos felelősséget vállalni nem tudunk, azonban a lehető legrövidebb időn belül értesítünk arról, ha az adott termék ténylegesen nincs raktáron.
Árak
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a termékek mellett feltüntetett árak bruttó árak, tartalmazzák az általános forgalmi adót. A szállítási költség vagy az ingyenes szállítás ténye a termék ára alatt kerül feltüntetésre.
A rendelhető termékek esetében a feltüntetett ár a fennálló piaci viszonyok függvényében kerül kialakításra. Az ármeghatározásnál a gyártó, illetve forgalmazó által felkínált árakat, valamint az aktuális deviza árfolyamot vesszük figyelembe.
Azon termékek esetében, amelyeknél készlethiány (elfogyott státusz) okán utánrendelés szükséges – ideértve azt az esetet is, amikor a raktáron státusz csupán egyetlen terméket takar és a termék egyébként elfogyott – fenntartjuk az ár változtatás jogát.
Ennek indoka, hogy az utánrendelt termékek raktárunkba érkezéséig eltelt időközben felmerült olyan külső tényezők, mint a gyártó áremelése, illetőleg a forint jelentős gyengülése előidézhetik a korábban feltüntetett árak megváltoztatását. Természetesen abban az esetben, ha a változás pozitív irányú, mi is csökkentjük az árainkat. Megjegyezzük, hogy az árkorrekció során mindig figyelemmel kísérjük a piacon levő kínálatot. Célunk, hogy a lehető legoptimálisabb áron tegyük elérhetővé számodra a kívánt terméket.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy amennyiben a webáruház felületére minden gondos körültekintés ellenére rendszerhiba okán hibás ár kerül feltüntetésre – ideértve különösen azokat az esetköröket, amikor nyilvánvalóan téves és a termék általánosan elfogadott vagy becsült, közismert árától jelentősen eltérő pl.: 0 Ft vagy 1 Ft termékár jelenik meg – a termék nem szállítható ki a hibás áron, hanem a helyes áron történő szállítást ajánlhatjuk fel neked, melynek ismeretében választásod szerint elállhatsz a vásárlási szándékodtól.
Rendelés menete:
1. Regisztrálsz az oldalon
2. A megadott e-mail címre érkezik egy visszaigazolás
3. Bejelentkezel
4. A Megveszem gombra kattintva a termék a kosárba kerül
5. A jobb felső sarokban a kosár ikonra kattintva megtalálod a kiválasztott termékek listáját
6. Vásárlás véglegesítés gomb
7. Szállítási, illetve számlázási cím megadása
8. Vásárlás gombra kattintás
9. Visszaigazoló e-mail megérkezik
(amennyiben az nem történik meg valószínűleg rosszul adtad meg az e-mail címed vagy telített a postafiókod. Kérjük ellenőrizd a spam-mappádat is!)
E-mailben az
info@powerlife.hu tudod jelezni, ha töröltetni szeretnéd regisztrációdat.
Regisztráció:
A megrendelések sikeres teljesítéséhez nagyon fontos az adatlap kitöltésekor egy valós adószám, és az elérhetőségek (kapcsolattartó neve, email címe, telefonszáma) megadása, továbbá néhány – a megrendelések teljesítéséhez szükséges – adat kitöltése szükséges.
A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a Fiók menüpontban van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címünkön van lehetőség abban az esetben, ha a rendelés teljesítését a Szolgáltató még nem kezdte meg.
Az Ügyfél a regisztrációval kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Termékek kosárba helyezése
Ha egy terméket meg szeretnél rendelni, kattints a termék mellett található KOSÁR-ikonra. A sikeres kosárba helyezést egy felugró ablak is jelzi.
A termék adott vásárlás gombjának többszöri megnyomásával a termék darabszáma a kosárban is arányosan nő.
Ha összeállítottad a rendelésed és leellenőrizted, hogy minden kiválasztott terméket szeretnél-e megvásárolni, a TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gombra kattintva folytathatod a rendelési folyamatot.
A kosaradat bármikor elérheted a jobb felső sorban található kosár gomb megnyomásával.
Vásárlás
A megrendelőlapra a kosár oldalán található TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ gomb megnyomásával juthatsz. Ezt akkor tedd meg, ha a kosarad tartalmával elégedett vagy és a kiválasztott termékeket valóban meg szeretnéd vásárolni. A megrendelőlap teljes kitöltése kötelező, hiszen ez a rendelés leadásának alapvető feltétele.
Kitöltés
Kérünk minden adatot pontosan, és körültekintően adj meg. A piros csillaggal jelzett részek kitöltése kötelező! Ne legyen kivétel ez alól a telefonszám sem, mert ha azt nem adod meg, akkor nem tudjuk telefonon visszaigazolni a rendelést.
Megjegyzés
Az üzenet mezőben a rendeléssel, szállítással kapcsolatos kérdéseidet teheted fel, illetve egyéb információkat adhatsz meg (pl.: kapucsengőn más a felirat, csak bizonyos napszakban felel meg a kiszállítás stb.).
Átvétel módja
Legördülő sávból választhatod ki, hogy milyen módon szeretnél hozzájutni a termékhez. Személyes átvétellel-e, avagy futárszolgálattal.
Számlázási, szállítási cím módosítása
A kosár tartalma alatt láthatod személyes adatlapod is, amit itt is felülírhatsz, pl.: ha máshova kérnéd a szállítást, illetve a számlát, mint a hivatalos lakcímed.
Vásárlás
Ha mindennel végeztél, akkor a rendelésed befejezését a VÁSÁRLÁS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva teheted meg.
A termékek kiválasztása után a vásárlás gombra kattintva a megrendelésed elküldésre kerül. Ezután a megadott e-mail címedre küldünk egy visszaigazoló levelet a rendelésedről, melyben ismét ellenőrizheted a megadott adataidat, illetve a rendelt termék(ek)et. Eltérés esetén az ott megadott e-mail címen vagy telefonszámon tudsz értesíteni minket.
A vásárlás véglegesítése után a szerződés közöttünk létrejön.
A megrendelések feldolgozása munkanapokon 13 óráig történik. Amennyiben a megrendelésedet később adod le, azt csak a következő munkanapon tudjuk feldolgozni. A 13 óráig beérkezett rendeléseket - amennyiben a termék raktáron van és a másnapi szállítási kerületek, városok valamelyikébe tartozik - a következő munkanap kézbesíti futárszolgálatunk.
Rendelés törlése
Rendelésedet a visszaigazoló e-mailben küldött linkre kattintva mindaddig törölheted, amíg azt nem adtuk át a futárszolgálatnak. Átadás után e-mailben az info@powerlife.hu címre jelezve teheted meg.
Adatlap, adatmódosítás
A regisztrációkor megadott adataidat használjuk a rendelések teljesítéséhez is, ezért nagyon fontos, hogy valós és aktuális adatokat adj meg!
Adataidat az ADATLAP alatt érheted el, itt lehetőséged van ezek felülírására is. Az ADATLAP-ot a bal menüsáv alatti dobozban találod. Itt kétféle adatot találsz:
Személyes adatok: ezek szükségesek a rendelés leadásához
Megrendelések: itt találod aktuális megrendeléseidet, melyeket továbbíthatsz nekünk vagy a kívánságlistádhoz adhatsz, illetve törölhetsz is.
Hűségakciók:
- Visszatérő vásárlóink részére jogosultak vagyunk akciók felajánlására.
- Az akció kizárólag az abban feltüntetett érvényességi időn belül és az akcióban meghatározott termékekre vagy termékkörre használható fel. Az akció más kedvezménnyel nem vonható össze.
- Az akcióval való visszaéléssel, jogosulatlan felhasználással kapcsolatos felelősségét cégünk kizárja.
- Cégünk fenntartja a jogot az akció feltételeinek módosítására.
Fizetés
Weboldalunkon történő vásárlás esetén a következő módokon fizethetsz:
- Személyesen a telephelyünkön: 1184 Budapest, Fáy utca 2. szám alatt vagy
- Futárunknak utánvéttel
- Online bankkártyával
Az oldalunkon megrendelt termékeket átveheted személyesen üzletünkben (1184 Budapest, Fáy utca 2.) vagy futárszolgálatunk segítségével utánvételes (a csomag átvételekor a kézbesítőnek fizetendő) küldeményként tudjuk eljuttatni hozzád.
Online bankkártya
Az online bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után a K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj a bankodnál, hogy a kártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Szállítás
Személyes átvétel
A megrendelt termékeket Budapesten személyesen is átveheted üzletünkben a 1184 Budapest, Fáy utca 2. szám alatt. A személyes átvétel díjmentes. Kérjük, hogy amennyiben a megrendelés visszaigazolásától számított 3 munkanapon belül nem tudsz személyesen jönni a raktáron levő termékért, a megrendelőlap megjegyzés rovatában tüntesd fel, mikor szeretnéd átvenni a csomagodat. Ha ezt elmulasztod és 3 munkanapon belül nem veszed át a terméket, a rendelésedet töröljük.
Üzletünk címe:
1184 Budapest, Fáy utca 2.
Nyitva tartás: Hétfő - Péntek: 7-17 óráig
Futárszolgálat
A futárszolgálat saját alkalmazásban lévő, professzionális szállítmányozási szolgáltatást nyújtó szállítókkal történik.
Ennek keretében igénybe vehető:
* Házhozszállítás minden címre Budapesten és Pest megyén belül
* Egyedileg megbeszélt címekre történő szállítás
Fontos!
A hétfőtől csütörtökig 13 óráig leadott rendelések a következő munkanap folyamán kerülnek kiszállításra.
A hétfőtől csütörtökig 16 óra után leadott rendeléseket két munkanap múlva szállítja ki a futárszolgálat.
A pénteken 13 óra előtt leadott megrendeléseket hétfőn kapod kézhez. (Amennyiben a hétfő munkanap. Ellenkező esetben a hétfőt követő legközelebbi munkanapon.)
A pénteken 13 óra után leadott megrendelések kedden kerülnek kiszállításra. (Amennyiben a kedd munkanap. Ellenkező esetben a legközelebbi munkanapon.)
Fontos!
Munkatársaink minden esetben hibátlan és sérülésmentes (kivéve, ha kifejezetten ilyet vásárolsz) terméket tesznek bele a csomagodba. Sajnos ritka esetben előfordulhat, hogy szállítás közben sérül a csomagod. Kérjük, hogy amennyiben módodban áll, bontsd ki a csomagot a futárszolgálat munkatársa jelenlétében és győződj meg róla, hogy sérülésmentes terméket kaptál-e. Kérjük, hogy amennyiben sérült a csomagolás, vagy rongálódott lenne a termék mikor átveszed a csomagot, kérd meg a kézbesítést végző szállítót, hogy vegyen fel jegyzőkönyvet a sérülésről. Ugyanis csak ebben az esetben tudják elfogadni a reklamációt. Megértésedet köszönjük!
Fontos!
Alkoholos termékkel kiskorú (18 év alatti) személyt nem szolgálunk ki, amennyiben ilyen adatra fény derül, jogunk van a rendelést visszautasítani. A 14-18 év közötti kiskorú rendelése esetén 50.000 Forint feletti rendelést kizárólag a törvényes képviselő hozzájárulásával tudunk elfogadni és teljesíteni. 14 év alatti kiskorú rendelése nem érvényes, helyette törvényes képviselője tudja igénybe venni szolgáltatásainkat.
Elállás
Jogod van a webáruházon keresztül történő vásárlás esetén a termék átvételtől számított 14 napon belül a vásárlástól indoklási kötelezettség nélkül elállni.
Több különböző megrendelt termék esetén, amikor az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhetsz az elállási joggal.
Az elállás határidőben történik, ha a termék átvételétől számított 14 napon belül elküldöd írásbeli nyilatkozatodat a
info@powerlife.hu e-mail címre. A nyilatkozatod mindenképp tartalmazza: a rendelési neved és a pontos címed, a visszaküldeni/visszahozni kívánt terméke(ke)t, a rendelés dátumát valamint a rendelési azonosítót (ez utóbbi opcionális, de jó ha feltünteted).
Fontos, hogy a nyilatkozat elküldésétől számított legkésőbb 14 napon belül a terméket visszajuttasd a telephelyünkre. Határidőben visszajuttatottnak minősül, ha a feladás igazolható módon (ajánlott küldemény, tértivevényes küldemény) 14 napon belül megtörténik.
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően digitális módon rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség (például, hogy a visszaküldött termék sérült vagy hiányos volt). Amennyiben ezen vizsgálatnál jelen kívánsz lenni és ezt az elállási nyilatkozat megtételénél jelzed, akkor a termék hozzánk való megérkezésétől számított 2 munkanapon belül közöljük a felbontás időpontját, amely legfeljebb az értesítés megküldésétől számított 3 munkanap. Az elkészült felvételt az általános elévülési időn belül tároljuk és abból csak az illetékes hatóságok és igényed szerint – a költségek vállalása esetén – Részedre adunk másolatot.
Amennyiben a vásárlásért futárdíjat/szállítási költséget is fizettél, cégünk azt is visszatéríti neked, de a visszaküldés díja téged terhel. Megjegyzendő, hogy a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárfelelősség téged terhel. Cégünk a visszahozott termék kézhezvételétől 14 napon belül visszatéríti a vételárat. A visszatérítés módja a vásárlás szerinti fizetési mód azzal, hogy futárszolgálatunk nem szállít ki pénzt. Így választásod szerint személyesen készpénzben vagy banki átutalás útján, továbbá az üzletvezető és a vásárló közötti külön megállapodás szerint is történhet a vételár visszatérítése oly módon, amellyel semmilyen többletköltség nem terhel téged.
Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a termék visszavételéhez az eredeti számla bemutatása szükséges.
Nem illet meg az elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a utasításod alapján vagy kifejezett kérésedre állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a személyedre szabtak.
A fentieken túl nem gyakorolható az elállási jog az alábbi esetekben sem:
- romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
- olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.
Kellékszavatosság
Cégünk hibás teljesítése esetén a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) vonatkozó rendelkezései szerint kellékszavatossági igényt (a termék már annak átvételekor hibás volt, csak se te, se mi nem tudtunk róla) érvényesíthetsz velünk szemben. Ennek keretében kérhetsz: kijavítást vagy kicserélést (kivéve, ha az ezek közül az általad választott igény teljesítése lehetetlen vagy aránytalan többletköltséggel járna). Ha ezeket nem kérted/nem kérhetted, úgy igényelhetsz árleszállítást, illetve a hibát mi magunk is kijavíthatjuk. Ha mindezen opciók közül egy sem vezet eredményre, végső esetben elállhatsz a vásárlástól.
Választott kellékszavatossági jogod helyett egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban Te vagy köteles viselni (kivéve, ha miattunk kellett másikat választanod).
A hibát köteles vagy annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni velünk. A szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogaid már semmiképpen sem érvényesítheted.
A termék átvételétől, azaz a teljesítéstől számított hat hónapon belül kellékszavatossági igényed érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele. Hat hónap eltelte után azonban már Te vagy köteles bizonyítani, hogy az általad felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Termékhiba esetén választhatsz, hogy a fenti kellékszavatossági igényeidet nálunk kívánod-e érvényesíteni, avagy közvetlen a gyártót, forgalmazót keresed meg (termékszavatosság).
Termékszavatossági jogoddal kérheted a hibás termék (vagy minőségi hibás, vagy nem felel meg a leírásban adott tulajdonságoknak) kijavítását vagy kicserélését. Igényed a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheted. E határidő elmulasztása jogvesztő. A termék hibáját neked kell bizonyítanod.
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
-
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Fontos!
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthetsz. Termékszavatossági igényed eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényed már a gyártóval szemben érvényesítheted.
A fentieken túl kiemelendő, hogy a Szolgáltató (cégünk vagy a gyártó, forgalmazó) nem tartozik szavatossággal az olyan károkért, amelyek a kárveszély átszállása utáni hibás vagy gondatlan kezelésből - ideértve a nem rendeltetésszerű használatot is -, továbbá túlzott igénybevételből, illetve a meghatározott eltérő behatásokból keletkeztek.
Panaszkezelés
Észrevételeidet, esetleges panaszaidat az
info@powerlife.hu email címre várjuk. Cégünk konfliktus esetén mindenképp törekszik a békés megoldásra. Az írásbeli panaszt 30 napon belül megválaszoljuk, az erről felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát 5 évig megőrizzük és szükség esetén az illetékes hatóság részére bemutatjuk.
Fogyasztóvédelem
Panasszal fordulhatsz az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz:
A fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet értelmében közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei:
http://jarasinfo.gov.hu
Békéltető Testület
Tájékoztatunk továbbá, hogy jogod van békéltető testülethez fordulni. A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségét itt találod:
Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnők: Dr. Baranovszky György
E-mail cím:
bekelteto.testulet@bkik.hu;
Bővebb információ:
http://www.bekeltetes.hu/
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság az 524/2013/EU rendelettel összhangban egy interaktív weboldalt (online vitarendezési platform) hozott létre az online ügyletekkel kapcsolatos jogviták bírósági eljáráson kívül rendezésére. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja a következő linken érhető el:
https://ec.europa.eu/consumers/odr
Adatkezelés:
A weboldal adatkezelési tájékoztatója a következő
linken érhető el: https://powerlife.hu/adatkezelesi-tajekoztato
Záró és hatályba léptető rendelkezések
A jelen ÁSZF- ben nem szabályozott kérdésekre a Ptk. és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (a továbbiakban: Elker. tv.), valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezései az irányadók.
Jelen ÁSZF a
powerlife.hu oldalra történő közzétételével lép hatályba és visszavonásig hatályban marad. Az ÁSZF megváltoztatására a Szolgáltató egyoldalúan jogosult amennyiben ezt jogi vagy egyéb szabályozások módosulása ezt indokolttá teszi. A módosítások weboldalon történő közzétételéről a Szoláltató azok hatályba lépése előtt tíz nappal gondoskodik.
A Felhasználó a weboldal használatával elfogadja, hogy a weboldal használatával összefüggő valamennyi szabályozás rá nézve automatikusan érvényes. Így amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, illetőleg annak tartalmát bármilyen módon olvassa – még akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, az ÁSZF- ben foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
A Felhasználó a webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Power Life Team Kft. általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.
A Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal és annak bármely részlete, továbbá megjelenő tartalmak és a weboldal terjesztésének tekintetében. A Szolgáltató kifejezett írásbeli hozzájárulása nélkül tilos a weboldalon megjelenő tartalom egészének vagy részének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése.