KERESKEDELMI PARTNEREKNEK

Vásárlás menete
  • Regisztráljon, vagy jelentkezzen be!
Amennyiben új partnerünk regisztráljon be bevásárlókocsi melletti vagy az oldal tetején lévő „Regisztráció" gombra kattintva, ha már meglévő partnerünk akkor jelentkezzen be az emailben kapott felhasználónévvel és jelszóval.
  • Vegye fel a rendelésbe a kívánt termékeket!
Számos lehetősége van a gyors rendelés leadáshoz: a termékkategóriákban böngészhet a termékek között. De lehetősége, hogy konkrét terméket találjon meg, ezért használhatja a részletes keresőt is. Kínálatunkban továbbá rengeteg akciós termék is szerepel.
  • A megrendelt termékek átvétele
A kiválasztott termékeket a futár szolgálatunk fogja kiszállítani Önnek és természetesen csak azokért a termékekért kell fizetni, amelyeket ténylegesen átvett.
  • A megrendelt termékek értékének kiegyenlítése
Javasoljuk, hogy az átvétel során ellenőrizze a csomagot, hogy mindent sikeresen megkapott-e. Természetesen mindkét esetben csak az átvett termékekért kell fizetnie.
Igényelhető kihelyezéseink
Amennyiben rendelése mellé hűtőt vagy polcot szeretne igényelni, azt kérjük, hogy a rendelés rögzítésekor legyen kedves a „Megjegyzés” menübe leírni.
A kihelyezési megoldásaink igénybevétele minden esetben ingyenes és forgalom függő.

További információért kérem vegye fel kapcsolatot egyik értékesítő kollégánkkal vagy központi számunkkal!

Kihelyezési megoldásaink:



Fizetési módok
  • Utánvétel:
A kiszállított áru értékét a szállítónak, számla ellenében fogja tudni kiegyenlíteni.
  • Bizományi rendelés:
Új termék bevételekor lehetősége van, szerződés kötés után, a kiszállított árut halasztott fizetési módban kiegyenlíteni, azaz a következő rendelésnél, számla ellenében kifizetni az áru értékét.
  • Átutalás:
Szerződés kötés ellenében, lehetősége van a megrendelt áru értékét átutalással kiegyenlíteni, a szerződésben megadatott átutalási határidőn belül.
  • Online bankkártya:
Lehetőséged van a vásárlás során online is bankkártyával fizetni. A biztonságos internetes fizetést a K&H Bank biztosítja. Bővebben...
telephely nyitva tartás
A megrendelt árut személyes átvétel keretén belül is lehetőség van átvenni a telephelyünkön, nyitva tartási időn belül.

Telephely címe: 1097 Budapest, Illatos út 7.

Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig 8.00 és 17.00 között
 
Ügyfélszolgálat
Megrendeléssel, illetve áru kiszállításával kapcsolatosan esetlegesen felmerülő kérdésekkel az alábbi elérhetőségek valamelyikén lehet érdeklődni:

Telefonszám: +36 70 212 2111
(munkanapokon 8 és 16 óra között elérhető)

E-mail: info@powerlife.hu