KERESKEDELMI PARTNEREKNEK

Ügyfélszolgálat
Megrendeléssel, illetve áru kiszállításával kapcsolatosan esetlegesen felmerülő kérdésekkel az alábbi elérhetőségek valamelyikén lehet érdeklődni:

Telefonszám: +36 70 212 2111
(munkanapokon 8 és 16 óra között elérhető)

E-mail: info@powerlife.hu


 
Telephely nyitva tartás
A megrendelt árut személyes átvétel keretén belül is lehetőség van átvenni a telephelyünkön, nyitva tartási időn belül.

Telephely címe: 1184 Budapest, Fáy utca 2.

Nyitva tartás: Hétfőtől-Péntekig 8.00 és 17.00 között
Fizetési módok
  • Utánvétel:
A kiszállított áru értékét a szállítónak, számla ellenében fogja tudni kiegyenlíteni.
  • Bizományi rendelés:
Új termék bevételekor lehetősége van, szerződés kötés után, a kiszállított árut halasztott fizetési módban kiegyenlíteni, azaz a következő rendelésnél, számla ellenében kifizetni az áru értékét.
  • Átutalás:
Szerződés kötés ellenében, lehetősége van a megrendelt áru értékét átutalással kiegyenlíteni, a szerződésben megadatott átutalási határidőn belül.
  • Online bankkártya:
Lehetőséged van a vásárlás során online is bankkártyával fizetni. A biztonságos internetes fizetést a K&H Bank biztosítja. Bővebben...
Igényelhető kihelyezéseink
Amennyiben rendelése mellé hűtőt vagy polcot szeretne igényelni, azt kérjük, hogy a rendelés rögzítésekor legyen kedves a „Megjegyzés” menübe leírni.
A kihelyezési megoldásaink igénybevétele minden esetben ingyenes és forgalom függő.

További információért kérem vegye fel kapcsolatot egyik értékesítő kollégánkkal vagy központi számunkkal!

Kihelyezési megoldásaink: